Pages - Menu

zondag 12 januari 2014

Social media! / instagram - twitter.


Mijn grootste verslaving is instagram. Ik ben er dol op! Foto nemen en meteen posten! Iedereen over de hele wereld kan je foto zien en je kan iedereen over de hele wereld volgen. Hoe geweldig is dat niet? Ik heb een twitter en instagram account voor mijn blog. Een 'privéacocount' heb ik niet. Waarom? Ik houd veel liever de accounts van mijn blog actief, geen idee waarom maar dat doe ik liever.  Vandaag heb ik dus een artikel over social media.




Eerst en vooral ga ik mijn mening over social media geven! Ik vind social media heel erg leuk maar dan alleen als je er voorzichtig mee bent. Het klinkt uhm.. ja dom wat ik nu ga zeggen maar toch is het belangrijk. Je moet geen telefoonnummers, je adres of andere informatie doorgeven. Een emailadres vind ik zelf nog kunnen eigenlijk maar dat is nu net hoe je er zelf over denkt. Ik heb alleen twitter en instagram wat ik de 2 leukste vind. Ik heb geen facebook, vraag me niet waarom want ik weet het niet. Misschien maak ik het ooit nog aan ahah. Instagram vind ik zeer leuk omdat het met foto's is (^^) en twitter omdat je gewoon een zinnetje typt en het kan posten. Meestal als ik een foto post op instagram vink ik meteen ook twitter aan zodat het automatisch daar ook op komt.


TWITTER

Dit is een linkje naar mijn twitteraccount ( klik hier! ) en daar kan je me volgen. Nu moet ik toch eerlijk zijn dat ik niet vaak iets tweet. Ik ben veel meer actief op instagram. Waarom? Vroeger kon ik op mijn telefoon mijn twitter beheren maar nu die kapot is.. gaat dat niet meer, heel erg jammer maar ik probeer zo vaak mogelijk op de computer dan een keer iets te tweeten. Toen ik mijn account aanmaakte begon ik dus te tweeten. Maar ik wist nooit wat. Heb jij dat ook soms? Dat je gewoon niets weet om te tweeten maar je wilt wel iets tweeten. Of dat je dagen iets niet hebt getweet en sommige je dan gaan ontvolgen.. 

                            

INSTAGRAM

I love instagram! Zoals ik al een paar keer heb gezegd, ik hou er echt van. Een paar weken geleden heb ik het dus gedownload op me moeder haar gsm. Ja, mijne is kapot.. Ik heb me een account aangemaakt en ben begonnen! Sindsdien ben ik er verslaafd aan. Maar nu is misschien je vraag waarom ik ook geen twitter download op me moeder haar gsm. Nou ik wil niet dat haar gsm helemaal vol staat met mijn dingen haha.. Dus daarom kies ik het leukste!  Klik hier voor mijn profiel!


Dit was mijn social media artikel! Ik vind het wel een keer iets anders dan normaal :) Laat zeker 2 linkjes achter met jouw twitteraccount en instagram! Ik vind het bij instagram zeer leuk om nieuwe profielen te ontdekken! :) Laat dus zeker een reactie achter! Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten