Pages - Menu

zondag 5 januari 2014

Foodshoplog.

Hey! Vandaag heb ik een foodshoplog!  De foodshoplog is al van even terug, 20 december, maar ik moest eigenlijk eten gaan kopen voor in de klas. De dag voor de kerstvakantie hebben we een klein gezellig feestje gehouden. We hadden met onze klas 36 euro bijelkaar gelegd en ik werd gekozen om met dat geld allemaal eten te kopen. We hadden op school een boodschappenlijstje gemaakt en ik ging dan naar de supermarkt.Veel leesplezier!



FOODSHOPLOG

Dit is het enige non-food van allemaal. Natuurlijk hebben we bekertjes nodig en een pakje servetten. Eigenlijk verbaasde het me hoeveel dit wel niet kost, maarja. Het zijn gewone simpele plastiek wegwerp bekertjes en een pakje bordeaux-paars servetten.
 
 

Melo-cakes haha! Dit hadden we vorig jaar ook gekocht dus dat moest er dit jaar ook zeker terug bij! Deze melo-cakes zijn van Milka. Dan hebben we ook maltesers gekocht, niet de gewone versie maar de witte maltesers. Dit is met witte chocolade in de plaats van bruine. De prijs van de melo-cakes weet ik niet meer maar de maltesers kostten 3,15 euro. 


Chips mag natuurlijk niet ontbreken! We hebben maar liefst 4 zakken gekocht. De eerste smaak is paprika. Naast die zak ligt een zak met de smaak zout & peper. Boven die zak ligt een zakje doritos met paprikasmaak. Tenslotte ligt er nog een zak chips met de smaak pickles. 2 xl pakken en 1 iets kleinere zakjes. 


 Natuurlijk mag er ook geen snoep ontbreken. We hebben gekozen voor een simpele haribo snoepmix die eigenlijk best duur was. 6 euro voor zo'n hele zak. Is dat duur? Dan hebben we ook nog een zak met spekken.
 
 

 Voor als we dorst hebben moet er natuurlijk drank aanwezig zijn. We hebben 3 flessen gekocht. Fanta en cola, dit zijn flessen van 1,5 liter. Maar om ons gezond voor te doen kochten we nog een flesje spa water van 1 liter. 

 

Zelf heb ik ook nog een chocoladecake gemaakt en hier komt misschien nog ooit een artikeltje over online.. hmm.. geen idee haha. Maar daarvoor had ik deze simpele bakmix. Mijn vader bracht deze mee uit Nederland. 


 

Ik kan jullie zeggen dat het een erg geslaagde dag was. Een dag die ik nooit meer zal vergeten! Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten