Pages - Menu

zondag 12 januari 2014

Review / Body Butter Cream

Hey! Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie. Een tijdje geleden kocht ik deze body butter cream in de action. Laatst vond ik deze nieuw terug en begon hem te gebruiken. Natuurlijk was ik van plan hier een review van te schrijven en bij deze. Dit is de review over de body butter cream van de action!



De verpakking van de body butter is niet zo speciaal. Gewoon een pot van plastiek met wat roze details. Op zich is het wel mooi gedaan maar heel speciaal is het niet. Maar wat er in zit is natuurlijk het belangrijkste!


Bij de ingredienten staat dat er het meest water in zit. Daarom staat het als eerste in het lijstje. Ik zie ook nog alcohol erbij staan maar zoveel zit er niet in. Hetzelfde met parfum. Er zit ook parfum in maar ergens achteraan in het lijstje.  Voor de rest ziet het er op zich goed uit!


Het is een body butter cream dus geen harde boter die daarna smelt op je huid. De créme smeert redelijk goed uit en trekt snel in. De geur vind ik ook eigenlijk nog lekker ruiken. In deze pot zit 200 ml en daar betaal je rond de 1,99 euro voor. Dat is toch geen geld?

Ik kan alvast zeggen dat ik een fan ben van deze body butter cream. Jammer dat het geen echt harde body butter is maar hij doet wel flink zijn werk. Natuurlijk voor 1,99 euro ben ik al helemaal een fan! Deze body butter kan ik jullie zeker aanraden. Bye bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten