Pages - Menu

maandag 2 december 2013

Tattoos.

Hoi allemaal! Ik vind het zo leuk om foto's van tattoos te bekijken en te horen welk verhaal er achter zit. Vandaag wil ik jullie dan ook delen welke tattoos ik eigenlijk wel leuk vind. Ik wil niet zeggen dat ik ze wil ( en of ik er één wil ) maar het leek me wel leuk om een paar mooie tattoos te laten zien.









Deze vind ik wel leuk. Ik vind tattoos van dieren eigenlijk wel iets hebben. Vooral dan dit vogeltje!


Dit heb ik nog nooit gezien! Een tattoo in je oor? Ik vind de muzieknootjes wel heel erg origineel. Dit is zo'n soort tattoo die ik wel mooi vind maar zelf nooit zou laten zetten. Begrijp je?


Dit vind ik zelf een zeer mooie tattoo! Ook vind ik het veertje zeer leuk maar de tekst is zo kort maar krachtig. Stay strong.. mooie woorden!


Zoals ik al eerder zei vind ik tattoos van dieren wel iets hebben. Bijvoorbeeld deze! Dit is een wolf maar wel op een aparte manier getekend. Ik vind het zeer leuk gedaan!


Aahww, deze vind ik echt iets hebben! Het is klein maar als jij en je vriend dezelfde soort tattoo hebben vind ik zo lief! Dit is origineler dan gewoon elkaars naam laten zetten.


Ik hou van de kleine maar mooie tattoos. Dit is een hele kleine tattoo ( op een leuke plaats vind ik zelf! ) maar eigenlijk zeer mooi gedaan!

Dit zijn enkele tattoos die ik zelf zeer leuk vind! Ik ben zeker nog niet van plan om er 1 te laten zetten hoor maar misschien ooit.., wie weet! Maar nog lang niet voor nu. Welke tattoo vind jij het mooist? Bye!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten