Pages - Menu

dinsdag 17 december 2013

Review lippenbalsem yves rocher.

Ik ben dol op de lippenbalsems van yves rocher! Ze zijn zo fijn! Ik heb er ondertusen 3 in mijn bezit die ik elk zeer graag gebruik en gebruik ze dan ook dagelijks. Vandaag ga ik er één reviewen die ik in Sint-Niklaas heb gekocht. Veel leesplezier!








Dit is een lippenbalsem met karitéboter. Dit staat er op de site :

"De Herstellende lippenbalsem met karitéboter herstelt droge lippen en laat ze direct weer comfortabel aanvoelen."

"Bevat geen parabenen"




Qua geur is deze lippbalsem niet heel erg speciaal. Ik heb ook een framboos lippenbalsem van yves rocher en die ruikt echt heel zoet maar lekker. Niet zo'n geur waar je misselijk van wordt. Maar deze lippenbalsem heeft een vrij neutrale geur. 


Hij maakt mijn lippen ook onwijs zacht, dus ik ben heel erg tevreden! Weg met droge lippen! Ik heb deze lippenbalsem trouwens ook zeer goedkoop gekocht. Hij kostte namelijk 1,25 euro! Dat is toch geen geld! Die kon ik echt niet laten liggen.

Zoals je ziet ben ik zeer enthousiast! Veel is er eigenlijk niet over te zeggen. Ik raad jullie deze lippenbalsem zeker aan en vooral nu het winter wordt! Laat zeker een reactie achter met jou mening. Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten