Pages - Menu

zondag 12 januari 2014

Mijn favoriete youtubers!

Zoals iedereen heb ik ook een paar favoriete youtubers. Dagelijks kijk ik heel erg veel filmpjes en volg veel mensen op youtube. Toch zijn er maar een paar die ik echt geweldig vind. Let op - er zijn nog veel meer die ik leuk vind maar dit zijn echt favoriete + misschien sta JIJ er niet bij maar ik ken niet iedereen op youtube. Er zijn nog zoveel youtubers die ik nog niet ontdekt heb denk ik.




Ik ga jullie vandaag 10 youtubers laten zien. Let op - ze staan in willekeurige volgorde! Dus nr. 1 en nr. 10 vind ik even leuk!

1. SACCONEJOLYs.


De sacconyjolys is een familie die dagelijks vloggen. Anna en Jonathan zijn trots ouders van Emilia. Emilia vind ik zelf ook zo schattig awh.. Op elke foto staat ze wel goed. Ik volg hun ook op instagram. Hun vlogs duren meestal wel ongeveer zo'n 20 minuten dus ideaal voor het slapen gaan! Anna is trouwens opnieuw zwanger!

2. ItsJudysLife


Dit is eigenlijk een beetje hetzelfde als de vorige. Terug een familie van 3 personen die dagelijks vloggen! Judy & Benji  zijn de ouders van Julianna. Hun vlogs bekijk ik ook heel erg vaak. Judy is nu zwanger van een meisjestweeling! Dus binnenkort 3 meisjes! 

3. Joey Graceffa



Ik bekijk Joey Graceffa zijn video's al voor zo lang! Zeker anderhalf jaar. Ik ben dol op zijn video's. Hij is altijd vrolijk en maakt zeer leuke video's. Ook vlogt hij zeer vaak! 

4. fun / Realiteittijd / Dylanhaegens


Dit zijn de 1ste nederlandse youtubers in dit artikel. Eigenlijk zijn het 3 kanalen in 1 eigenlijk. Ze hebben 1 kanaal samen en dan nog elk 1 apart. Namelijk Dylan en Mert. Geniaal zijn hun. Ik kan altijd lachen met hun! 

5. Teskuh.nl

 
Teske van Teskuh.nl vind ik ook leuk! Ik bekijk dagelijks haar blog 2 keer en lees haar artikels ook helemaal. Zij inspireert me ook heel erg voor artikels op mijn blog. In haar filmpjes is ze ook heel erg ontspannen en praat rustig. 

6. Beautygloss


Mascha van beautygloss mag natuurlijk niet ontbreken. Ook haar volg ik al méér dan een jaar. Haar blog bekijk ik ook sinds een maand dagelijks omdat ik ondervind dat ik heel graag artikels lees. Vroeger was ik helemaal dol op filmpjes ( nu ook nog hoor ) maar ik vind artikels lezen ook heel erg leuk. 

7. Vera Camilla


Vera Camilla vind ik leuk omdat ze vaak werkt met budget producten die makkelijk te vinden zijn. Artikels en vooral reviews op haar blog zijn heel compleet en alle info staat erin. Haar blog vind ik echt heel erg leuk.

8. D Is For Dazzle


Diana van D is For Dazzle haar filmpjes zijn leuk maar haar blog is minder. In haar filmpjes komt ze ook vrolijk over. Ook gebruikt ze toch meestal budget producten en legt alles zeer duidelijk uit zodat alles simpel wordt. Sinds een tijdje heeft ze ook een vlogkanaal waar ik helemaal fan van ben!

9. Tanya Burr


Nu is het weer tijd voor een youtuber uit het buitenland! Namelijk Engeland! Dit is Tanya Burr! Ze maakt filmpjes over beauty maar ook soms koken en bakken. Ook vlogt ze soms! 

10. LiveLifeGorgeous


Nummer 10, de laatste! Willemijn en Martine van livelifegorgeous zijn altijd zo enthousiast in hun filmpjes. Ze zetten gewoon de camera voor hun en beginnen vrolijk te praten. Ook wisselen ze genoeg af van budgetproducten naar iets duurdere merken. 

Dit zijn mijn favoriete youtubers. Eigenlijk zijn het er nog meer maar dit zijn toch de 10 youtubers die ik dagelijks bekijk. Laat zeker een reactie achter met wie jouw favoriete youtuber is en bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten