Pages - Menu

vrijdag 8 november 2013

Review : HEMA long lasting nagellak 209.

Hey! Vandaag heb ik mijn eerste review voor jullie! Deze keer ga ik ook een nagellakje reviewen. Ik ben dol op nagellak dus dit leek me wel leuk om te doen. Ben je benieuwd? Lees dan zeker verder!





Het lakje dat ik vandaag ga reviewen is een nagellakje van HEMA. Het is een longlasting nagellakje in de nummer 209. Het is een bruin/roze kleurtje. Elke keer ziet hij er een beetje anders uit vind ik. Het is zeer moeilijk om de kleur te beschrijven.



Let niet op mijn korte nagels ahha! Maar ik ga ze nog een beetje laten groeien maar ik hou niet echt van lange nagels! Op mijn nagels zit hier 1 laagje. Het denkt matig maar ik denk dat een tweedje laagje een top dekking geeft! Hierboven is de foto met flits genomen.



Ik vind dit een erg mooi lakje! Het ene nadeel is dat hij soms een beetje streperig lakt maar ja.. ik vind de kleur gewoon helemaal wauw. Dit is een lakje dat ik zeker meer ga dragen! Laat zeker een reactie achter! Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten