Pages - Menu

vrijdag 15 november 2013

Review / Etos Basics Foundation 001 + hema foundation brush white.

Vandaag heb ik mijn eerste review van een foundation en ook direct de eerste foundation die ik ooit heb gebruikt. Ik vond op andere blogs reviews van de etos basic foundation en hij kost helemaal niet veel. Toen mijn ouders een dag naar Nederland gingen heb ik meteen gezegd dat ze die voor mij moeten meebrengen. De shoplog van Nederland komt trouwens volgende week online! Dus hou mij blog in de gaten! Ook ben ik gisteren snel naar de HEMA geweest om een kwast te halen. Ben je benieuwd? Lees dan zeker verder!





Etos Basic Foundation 001

Ik heb de foundation in de lichtste kleur, in 001. Eigenlijk vind ik deze kleur er op zich ook nog een beetje donker uitzien. De verpakking vind ik simpel maar leuk. Eigenlijk hoeft er niet te veel speciaals te zijn aan foundation dus de verpakking vind ik wel oké. Op de achter kant staat het volgende. 

"Licht tot medium dekkende foundation voor een natuurlijk effect."

"Met jojoba-olie en vitamine E voor extra hydratatie en bescherming tegen invloeden van buitenaf." 

"Ongeparfumeerd."

"Gebruik: Breng de Etos Foundation met de vingers of een sponsje gelijkmatig aan op je gezicht."

Maar wat vind ik er nu eigenlijk van? Ik begon met een drupje van de foundation op mijn hand te spuiten en vervolgens smeerde ik het uit met de foundationkwast. Over de kwast zelf zal ik straks wat meer vertellen.





 Mijn eerste gedacht was van wow, deze foundation is zo blinkend! Maar na een tijdje vermindert dat wel. Ook de kleur is voor mijn huidskleur perfect dus daar ben ik zeer blij mee. Verder sluit ik me helemaal aan met de beschrijving van hun. Lichte tot medium dekkende foundation voor een natuurlijk effect. Over de foundation ben ik dus heel erg enthousiast!

HEMA foundation kwast white.



Allereerst vind ik er de kwast heel professioneel uitzien, echt geweldig! De haren van de kwast zijn ook SU-PER zacht! Hij smeert de foundation niet streperig uit merk ik tot nu toe. Wel denk ik dat ik een stippling brush veel fijner ga vinden voor foundation aan te brengen dus ik ga opzoek naar zo'n kwast. Verder vind ik deze kwast zeer leuk omdat hij heel erg goedkoop is. 

Over de Etos foundation ben ik helemaal enthousiast en over de HEMA kwast ook. Ik raad deze producten dan ook zeker beide aan. De foundation kost 2,99 euro en de HEMA kwast kost 3,50 euro. Allebei dus super goedkoop! Laat zeker jouw mening achter bij de reacties! Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten