Pages - Menu

maandag 25 november 2013

Minishoplog [18 november 2013]. + binnenkort een winactie!

Op 18 november ging ik nog snel naar de HEMA om wat spullen te gaan halen. Die morgen had ik ook al op de site gekeken dus wist ik ongeveer al wat ik zou gaan halen. Natuurlijk zijn dat een paar producten meer geworden. Niet veel hoor, maar ik wil jullie het graag laten zien!






Ohja, dit kocht ik niet in de hema maar heb ik in een klein winkeltje gekocht hier in de stad voor 2 euro. Deze heb ik gekocht voor een winactie.. hint hint.




Bij de kapper hadden ze een gelwax in mijn haar gedaan en mijn haar voelde zo goed aan. Mijn haar is nogal redelijk dun en valt snel uit. Dus ik ga dit proberen. Hier ga ik nog iets over schrijven op mijn blog, denk ik. Deze kostte 2,75 euro.



Als ik een winactie wil houden heb ik ook natuurlijk enveloppen nodig. Dit zijn enveloppen met aan de binnenkant bubbeltjesplastic. Er zitten 3 in een pakje en ze kostten 0,95 euro.




 Tenslotte heb ik nog 2 nagellakjes gekocht. Echte kerstkleuren! Ik hoop dat ze goed zijn van kwaliteit want dan kan ik deze dragen voor kerst. Natuurlijk komt er nog een review online van beide nagellakjes! 

WINACTIE! : zoals je zag heb ik al een aantal dingen gekocht voor de winactie. Ik doe de winactie als ik 50 volgers in totaal heb op youtube en mijn blog. Dus bijvoorbeeld 20 volgers op youtube en 30 op mijn blog zijn in totaal 50. Dan komt de winactie pas online! 

Dit waren mijn aankoopjes! Laat zeker achter in een reactie wat jij er van vind. Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten