Pages - Menu

zondag 12 januari 2014

Polyvore ♥.

Al een tijdje maak ik ( als ik me verveel eigenlijk ) kledingsetjes op polyvore. Ik vind het eigenlijk zeer leuk om te doen. Zo heb ik ook mijn eigen kledingstijl ontdekt zeg maar. Vandaag wil ik jullie een aantal setjes laten zien dat ik gemaakt heb en ik ga daarbij nog een beetje vertellen over de setjes. Veel plezier met lezen!





25.


Dit setje is natuurlijk voor de zomer. Het heeft een vrouwelijk kantje maar toch is het duidelijk aan de stoere kant. Daar hou ik van! De vlecht vind ik helemaal geweldig! Een perfecte wing mag natuurlijk niet ontbreken en om het een beetje uitdagend te maken rode lippen. De top vind ik zeer leuk met de gouden details en de losse mouwtjes. Verder is er in deze outfit enorm veel studs gebruikt. 

24.

Weer hetzelfde! Deze look heeft een vrouwelijk kantje maar is duidelijk toch een beetje stoer. Dat ga je veel terugzien bij mij! Dat is typisch mij! Die broek vind ik zeer leuk! Ik hou van wit zwart met daarop een felgekleurde top. Dit rode blouseje bijvoorbeeld! Het haar is niet heel speciaal maar toch hoort het erbij. Qua make up is het zeer simpel en neutraal gehouden. De nagels vind ik zeer mooi, gewoon simpel blinkend zwart. Bij de accessoires zijn spikes gebruikt. 

8.
Ik hou van deze trui! Wauw! Laatst heb ik me ook zo ééntje gekocht, ben er superblij mee! Met een paar knalrode pumps! De broek heeft een beetje een versleten look. De ooglook bestaat uit een smokey  eye met lichtroze lippen. Op de nagels een glitterblauwe nagellak. Ik dacht eerst dat het er niet bij zou passen maar op zich valt het nog heel goed mee.


13.

Deze outfit heeft klassieke toets maar toch is het modern. De trui is zeer simpel. Het is gewoon een rode trui met studs op de schouders. Een strakke skinny jeans en een zwarte blazer. Een losse knot in het haar en een paar klassieke sieraden. De muts maakt het ook weer moderner. De nagels vind ik zeer mooi er bij passen, het heeft wel een kerstsfeer. Zonder de muts, zou deze outfit ideaal zijn voor een sollicitatie denk ik. Gewoon netjes en leuk. 

6.


Dit is een zeer comfortabele look, behalve de pumps dan haha! Deze outfit zou ook perfect staan met een paar all stars of vans. Dit is ideaal om een dagje te gaan shoppen met vriendinnen. De tas vind ik iets cowboy-achtig waar ik de laatste tijd meer van begin te houden! Het is ook de bedoeling dat de blouse iets losser zit.

Ik zou zeker niet kunnen kiezen welke outfit nu de mooiste is maar laat zeker weten welke jij de mooiste vind. Ik vind dit eigenlijk een zeer leuk artikel dat ik misschien ooit nog eens doe! Bye bye! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten