Pages - Menu

zondag 12 januari 2014

Mijn idolen.

Ik ben een megafan van one direction. Ze inspireren me met hun muziek en ja.. ik ben gewoon een megafan! In dit artikel wil ik wat meer over hun vertellen. Neehoor,  dit wordt geen fansite van hun maar het blijft gewoon mijn eigen blog hoor. Als je niet van one direction houdt en stomme reacties wil gaan plaatsen, klik gewoon op het kruisje in de rechterbovenhoek. Veel leesplezier!



Het begon allemaal met het bekijken van hun geweldige diary's. Hier kan je die bekijken, de full versie. Ik vond het zo geweldig hun humor. Daarna begon ik hun muziek te luisteren en die vond ik ook al zo leuk. Altijd van die deuntjes dat in je hoofd blijft zitten. In de zomervakantie 2013 kwam ik te weten dat Niall een live twitcam ging doen. 3 uur gewacht voor hem 2 minuten te zien. Wauw, trillen was dat. Daarop volgde 1DDAY. Dat vond ik zo leuk! Ik heb hem helemaal afgekeken tot 4 uur in de nacht. Ik vond het zo leuk. Na al dit, ben ik gegroeid tot een enorme fan van hun. 



Weetjes over one direction!

  • Liam zijn favoriete kleur is paars. 
  • Zayn kan niet zwemmen.
  • Louis is 1/8 belgisch ( yay! ). 
  • Harry zijn favoriete kleur is roze! 
  • Harry heeft het meeste aantal volgers op twiiter.
  • Niall heeft claustrofobie. 
  • One Direction is meer gegoogeld dan Justin Bieber.

 Mijn favoriete lid van one direction is Louis. Ik vind ze allemaal heel erg leuk maar ik hou van zijn humor in de diary's en in de 1DDAY livestream.

Ik ben een enorme fan van one direction. Van wat ben jij fan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten