Pages - Menu

zondag 12 januari 2014

Ik stop met bloggen.

Zoals je misschien hebt gezien heb ik een aantal artikels online gezet. Dat waren artikels die ik nog in de planning had staan. Maar na lang nadenken heb ik besloten om te stoppen met bloggen. Ik heb er niet echt meer zin in. Het voelt na een tijdje echt als een verplichting. Niet dat ik het niet graag deed maar ik heb er even geen zin meer in. Ik ga mijn blog ook verwijderen binnenkort. Maar! Ik stop niet helemaal. Ik heb een nieuwe youtubekanaal. ( klik hier ). Ik moet nog heel veel dingen aanpassen op dat kanaal hoor haha :) Vanaf februari ga ik echt van start met dat youtubekanaal. Elke week komt er dan 1 filmpje online. Ook ga ik binnenkort nog een youtubekanaal aanmaken. Maar op dat kanaal komen allemaal zangfilmpjes. Als je me op instagram volgt weet je misschien al dat ik allemaal spullen heb gekocht. Microfoon, statief, popfilter,.. Dus daar ga ik ook binnenkort mee van start. Hier heb ik nog geen kanaal voor maar dat komt toch sowieso op mijn youtubekanaal. Ik heb een hele fijne tijd gehad op deze blog en heb er ook serieus over nagedacht. Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten