Pages - Menu

dinsdag 31 december 2013

Gelukkig nieuwjaar!

Hey! We zijn weer begonnen! Vanaf nu mag je weer elke dag een artikel verwachten op deliciouuss! Deze maand komen er weer spetterende artikels online en ik ben nog met een geheim project bezig. Daarover gaan jullie eind deze maand nog van horen! Of misschien vroeger. Maar ik wens jullie vooral een gelukkig nieuwjaar! 2013 was een jaar waarin veel is gebeurd.

Untitled



 Vandaag ga ik dan voor jullie een aantal belangrijke punten opsommen. Misschien zijn er wel dingen bij die een beetje ja.. minder belangrijk lijken maar voor mij zijn al deze gebeurtenissen heel erg speciaal.


1. Het bestaan van mijn blog! Natuurlijk ben ik er trots op dat ik een blog heb. Ik doe dit met heel veel plezier en heb erg veel inspiratie altijd. In de avond krijg ik meestal superideeen voor artikels en meteen ga ik ze opschrijven. Ik heb er zoveel zin in om terug te beginnen :)



2. Het theater van Orange! Omdat ik Latijn doe op school wou ik zo graag eens het theater van Orange bezoeken. We gaan wel elke zomervakantie naar een standje niet ver vandaar maar nooit gingen we er naar toe. Tot zomervakantie 2013 kwam, eindelijk gingen we er naar toe. Ik vond het allemaal zeer leerrijk om te zien en het is er niet mis om leuke foto's te nemen! Aanrader voor een gezinsuitstap!




3. In 2013 kwam ik te weten hoeveel ik wel niet van koken hou! Al langer stond ik wel te kijken in de avond in de kookpotten maar in 2013 heb ik zoveel desserts gebakken! Het begon echt een passie te worden voor mij. Ook daarom heb ik deze blog gemaakt. Voor recepten op te posten maar ondertussen is het een blog geworden over alles wat ik leuk vind.



4. 2de middelbaar! Ook ben ik supertrots op mezelf dat ik in het 2de middelbaar Latijn zit! Ik had nooit gedacht dat mijn 1ste jaar zo goed zou gaan. Mijn klas van nu vind ik echt zo leuk! Ik voel me er echt helemaal in thuis waar ik echt heel erg blij mee ben. Helaas ga ik geen foto posten van ons maarja, misschien later ofs.

Outfit

 Dit zijn eigenlijk de 4 belangrijkste dingen van 2013. Misschien vergeet ik er een paar maar natuurlijk heb ik nog meer meegemaakt maar dat is veel te veel en soms te persoonlijk om hier te schrijven. Ik heb erg veel zin in 2014. Ik hoop op een leuk jaar :).

GELUKKIG NIEUWJAAR!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten