Pages - Menu

donderdag 19 december 2013

Geen artikels meer tot januari!

Ik heb vandaag wat spijtig nieuws mee te delen.. Ik post geen artikels meer tot januari. Dan pas zal de drukke periode voorbij zijn. Ik kan dan al een beetje vooruitwerken enzo..

Enkele korte puntjes :
    • Vanaf dan zal er in elk artikel veel tijd gestopt worden en niet een snel snel artikel
    • Vanaf 2013 ga ik ook me bezighouden met een nieuw onderdeel of 'project' op mijn blog. Maar dat hou ik liever nog even geheim tot dat ik weet dat alles gaat lukken. 
    • Ik wil meer filmpjes gaan maken en ben er echt over aan het nadenken om mezelf bekend te maken, maar daarover ben ik niet zeker. Ik ga wel proberen om meer kookfilmpjes te gaan maken enzov.
    • In januari wordt het terug zoals het was. Elke dag een artikel online. Ik ben beter gworden in plannen dus dit moet lukken :)



Ik hoop dat jullie dit accepteren. Ik ben nu bezig met ideeen voor artikels te verzamelen! Fijne kerst gewenst aan iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten