Pages - Menu

vrijdag 3 januari 2014

Favorieten van het moment #2!

Hey! Vandaag heb ik weer een nieuw artikel voor jullie. Het is al een tijdje geleden dat ik nog eens een favorieten artikel heb gemaakt. In zo'n artikel vertel ik jullie wat over producten die ik op dit moment heel erg graag gebruik! Laten we maar snel beginnen!

I want it  | via Tumblr



Als eerste deze shampoo! Deze gebruik ik met veel liefde! Dit is een shampoo van Franck Provost. Zoals je ziet is het een grote fles waar je heel lang meedoet. Er zit maar liefst 750 ml in! Mijn haar is zeer fijn en durft soms uit te vallen maar met deze shampoo niet meer! Echte aanrader voor mensen met hetzelfde probleem! 


Nu de winter er weer aankomt gebruik ik volop de dove winter care cream. Dit was een limited edition van vorig jaar geloof ik. Vorig jaar heb ik dan ook een heleboel potten gekocht en na deze pot die ik nu gebruik heb ik er nog 3! Deze is heel fijn voor droge plekjes ofzo. Ik weet niet of hij nog te koop is.. maar als je hem ziet, aanrader! 
Dit is een DIY van Lenette waar ik ook echt een fan van ben. De video is helaas niet meer beschikbaar van de diy maar het was gewoon water met conditioner mengen en in een spuitflacon of flesje te doen. Misschien moet ik er eens een video of artikel over maken? Als jullie dat willen laat dan zeker een reactie achter.


Dan hebben we hier de gelwax van de hema. Hier komt of is al een review van online maar ik kan jullie zeggen dat ik dit product zeer fijn vind werken. Als ik mijn haar was met de shampoo van in dit artikel, er mijn diy daarna in spuit en dan dit. Daarna slapen en in de morgen eens doorgaan met de haardroger. Ik heb dan flink wat volume in mijn haar!


Ik heb soms wel eens last van puistjes maar als ik elke avond mijn gezicht reinig met deze reinigingsmelk van yves rocher zijn mijn puistjes sterk verminderd! Ook al heb ik die dag geen make up op, reinig ik mijn gezicht toch!


Mijn 8x4 deo is op ( die konden jullie in het vorige favorieten artikel zien trouwens! ) maar ik heb een nieuwe favoriet. Fa deo's doen het altijd goed bij mij! Dit is de natural & pure van Fa. Het is een zeer frisse geur die denk ik wel iedereen lekker vind! 


Deze maand had ik vooral lichaamsverzorging favorieten! Ik raad jullie deze producten echt aan! Ik ben zeer benieuwd naar welk product jij op het moment heel erg fijn vind. Laat dus zeker een reactie achter! Bye bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten