Pages - Menu

dinsdag 12 november 2013

Wishlist : Yves Rocher!

Hee! Vandaag weer eens een wishlist haha! Ondertussen al de derde.. maar ik vind het wel leuk om allemaal op te zoeken en hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen en om te zien. Ben je nieuwsgierig naar mijn wishlist van yves rocher? Lees dan zeker verder!







Ik ben al zo lang benieuwd naar het haarmasker van yves rocher! Maar toch komt het er nooit van.. ik zit altijd te twijfelen van zal ik hem nu kopen? Maar steeds doe ik het niet. De volgende keer dat ik ga bestellen of dat ik in het winkeltje sta ga ik hem zonder twijfel kopen!
















Ook ben ik zeker nieuwsgierig naar de fruitige peeling en het fruitig masker van yves rocher. Hier had ik al eens 1 van maar ik weet niet meer welke vrucht het was.. hmm.. wacht, ik weet het! Het was granaatappel! Van de geur was ik niet zo'n fan maar het werkte echt zo geweldig en verfrissend.





Dit lijkt me ook zoiets handig! Dit is een nagellak remover in een penvorm. Dus als je nagellak naast je nagels hebt kan je het heel snel en simpel wegdoen met deze pen. Wauw! Echt goed uitgevonden!


Ook deze lipstick vind ik zo leuk! Dit is een verzorgend lipstick. Ik vind vooral de kleur 'Coral voilé' heel mooi. Die kleur kan je ook zien op de foto hierboven. Ook de verpakking vind ik er zo chique uitzien! Helemaal een gouden kleurtje. Zeer mooi!

Dit is een eau de toilette van yves rocher in de geur framboos. De lippenbalsem in de smaak framboos ruikt zo lekker! Hopelijk heeft deze parfum ongeveer de zelf geur want dan is dit mijn nieuwe favoriet. Ik zweer dat ik deze parfum echt zo snel mogelijk ga halen of ga bestellen. De verpakking vind ik er ook eigenlijk heel erg leuk uitzien. Simpel maar toch leuk!


Naar de conditioner ben ik ook wel benieuwd. Ik heb ergens gehoord dat die zeer goed werkt!

Dit is weer het einde van de 3de wishlist! Yves Rocher is één van mijn favoriete merken op gebied van huidverzorging. Ik bestel er regelmatig een keertje en het is handig om dat in mijn stad er ook een winkeltje is. Maar dit is mijn wishlist, welke producten zou jij ook willen hebben? Laat zeker een reactie achter! Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten