Pages - Menu

woensdag 13 november 2013

Essence 109 Off to Miami!

Vandaag heb ik weer een nagellak review! De laatste tijd ben ik echt verslaafd aan nagellak. Ik verzorg mijn nagels ook beter en ga er meer over lezen op het internet! Goed toch? Want zo kan ik mijn tips delen met jullie. Maar dat doen we wel een andere keer want vandaag ga ik alleen een nagellak reviewen! Lees zeker verder.





Deze keer ga ik een nagellak van essence reviewen. Ik zocht al lang deze kleur! Geen rode en geen oranje kleur maar een beetje er tussen in. Dit is de perfecte kleur dat ik zocht. Het is 109 Off to Miami van essence. De verpakking vind ik er erg leuk uitzien. Simpel, maar leuk!


Toen ik deze kleur zag was ik ook meteen benieuwd naar de kwaliteit. Zou die een goede dekking hebben of niet? Zou het er streperig uitzien?


Let niet op mijn korte nagels en een beetje slordig gelakt.. ! Op de foto zitten er 2 laagjes op mijn nagels wat een voldoende dekking geeft. Het droogt snel op en als het droog is heeft het een erg mooie glans vind ik zelf. 

Ik ben zeer blij met mijn aankoop! Ik vind de kleur mooi en de kwaliteit is erg goed vind ik persoonlijk. Dit nagellakje kostte 1.69 euro. Heel goedkoop dus! Laat zeker een reactie achter met wat jij ervan vind en welk nagellakje ik zeker eens mooi reviewen voor jullie! Bye!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten