Pages - Menu

maandag 11 november 2013

Favorieten van het moment #1!

In dit artikel ga ik jullie mijn favorieten van het moment laten zien! Het zijn er niet veel, want ik gebruik op dit moment niet erg veel maar ik wil jullie het wel graag laten zien. Ik doe dit artikel misschien om de maand a 2 maanden. Lees zeker verder!










Mijn eerste favoriet was een 8x4 deodorant in de geur Lucky Lotus! Deze geur vind ik zo lekker en de deodorants werken daarbij ook nog eens super. Ze kosten ook niet zoveel dus deze deo is absoluut een favoriet!






Ook een favoriet was de concealer in stickvorm van yves rocher in de kleur 05 beige clair. De concealer heeft een hele rozige ondertoon en die is precies goed voor mijn huidskleur. Hij geeft ook voldoende dekking.




Mijn derde favoriet is de stay matt lipcream van essence. Als eerste moet ik zeggen dat de kleur donkerder overkomt op de foto's. Deze kleur is 01 velvet rose. Ze blijven lang zitten en ze kosten ook niet zoveel. Wat wil je meer?




Ook iets wat ik veel heb gebruikt en een favoriet is, is een simpel oogpotloodje van yves rocher. In de kleur 104 Noir of in het nederlands zwart.




Dit is een mono eyeshadow van de HEMA. In de kleur of ja nummer 07. Dit is een bruine kleur met subtiele glitters erin. Ik vind het erg mooi!


De mono van de HEMA is zeker goed van pigment, wauw! Ik heb hem gekocht voor 1 a 2 euro denk ik. Ik ben zeer blij met deze aankoop. Ook het potloodje van yves rocher vind ik zeker fijn om te gebruiken. De kleur is pikzwart en ja.. verder is er niet veel over te zeggen.

Dit zijn mijn favorieten van het moment! Wat is je jouw absolute nummer één van het moment? Laat zeker een reactie achter! Bye!

2 opmerkingen: