Pages - Menu

zondag 3 november 2013

Um.. magnetron recepten?

Hey! Een tijdje geleden ontdekte ik magnetron recepten. Um.. wat magnetron recepten? Ja, gewoon iets maken met de magnetron. Geen kookvuur of oven.. de magnetron juist! Ik vond dit zelf eerlijk gezegd wel raar en vroeg mezelf dan ook meteen af of het wel lekker zou smaken? In dit artikel gaan we dat eens uittesten! Als het lekker is, komt er zeker en vast een filmpje over het recept! Lees zeker verder!



Ik vond dit recept en ik dacht laat ik het eens proberen! In dit artikel ga ik uitleggen aan de hand van foto's hoe ik het gemaakt heb en dan zal ik op het einde ook vertellen hoe het smaakte.

Wat heb je nodig?

- 2 eieren.   
- peper en zout. 
- stukjes kaas > dit is naar smaak. 
- magnetron. 
- boter en aluminiumfolie.
- vork. 
- mok. 

Wat moet je doen?


1) Doe een klontje boter op het stukje aluminiumfolie en vet de mok in. 

 2) Breek de 2 eieren en doe ze in de mok. Klop het met het vork goed los. 

3) Doe er de kleine stukjes kaas in en kruid af met peper en zout naar smaak. Nu zet je het in de magnetron voor 1 minuut op de hoogste stand en roer het mengsel dan eens door. Daar na zet je het voor een anderhalve minuut weer in de magnetron tot de eieren gaar zijn. Dit is het resultaat! 



Maar is het lekker?

Als eerst het ziet er niet echt smakelijk uit vind ik. Ook moet ik zeggen dat het gewoon vreselijk smaakte. Misschien ligt het aan mij.. dat kan ook. Maar ik vind dit geen aanrader. Laat zeker een reactie achter met wat jij er van vond als je het zelf hebt gemaakt! Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten