Pages - Menu

zondag 3 november 2013

My week in pictures #1!

Hey! Het leek me wel leuk om wekelijks een 'my week in pictures' artikel te posten. Dus dat ga ik proberen. Ik hoop dat ik het wekelijks vol hou.. en misschien kan ik dit artikel altijd op zondag plannen? Ja dat ga ik doen! Ik hoop dat het me gaat lukken. Vandaag is het de eerste 'my week in pictures' artikel! Lees zeker verder!







Brusselse wafel eten! Zo lekker! Ik denk dat ik hier binnenkort een uitgebreid  artikel of filmpje over het recept ga maken. Ik zie nog wel wat ik ga doen haha!


 Ik hou van yoghurt met cornflakes én daar nog eens aardbeien bij! Dit is echt heel simpel om klaar te maken maar o zo lekker! Aanrader!


Mijn huisdier.. ja.. hier ga ik binnenkort nog een artikel over maken. Jullie zien het wel online komen!



 Opeens was op een morgen de lucht zo mooi! Meteen foto nemen! Ik vind dat deze foto nog aardig gelukt is :).


Cupcakessss! Wie is er niet dol op cupcakes? Niemand! Wauw! Hier komt binnenkort nog een filmpje over online! 

Als laatste.. deze schattige foto van mijn kat! Ze ligt hier zo diep te slapen ahah.

Dit was de eerste 'my week in pictures'. Deze keer was die een  beetje kort maar de volgende keer zal die zeker langer zijn met meer foto's. Laat zeker een reactie achter! Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten