Pages - Menu

vrijdag 1 november 2013

Mijn huisdier! #1 : even voorstellen..

Vandaag een keertje iets helemaal anders! Ik heb namelijk een nieuw ideetje! & dat is.. ik ga om de 2/3 weken een artikel schrijven over mijn huisdier. In dit eerste artikel ga ik haar voorstellen. Ik ga in de toekomst filmpjes over haar maken enzo.. Ik zie wel welke mogelijkheden ik heb. Hopelijk vinden jullie dit leuk! Veel leesplezier!





Ik heb een kat als huisdier. Eigenlijk zou ik veel liever een hond hebben.. of een konijn! Maar ik moet het maar doen met deze kat haha! Ze heeft wel een paar typische kenmerken en is een beetje gek van karakter. Ik denk dat ik nog veel in de toekomst ga kunnen schrijven over haar!


Dit is ze! De foto hierboven is één van de mooiste die ik van haar heb. Het is een vrouwtje haha. Ze heeft geen ras, of ja.. het ras weten we niet. Ze is ongeveer 13 jaar oud.. dus al best oud. Maar ze gedraagt zich als een hele jong poesje.


Ze houdt van het zonnetje! Dat is duidelijk haha. Je kan haar herkennen aan haar wit vlekje in haar nek.


In de zomer ligt ze de hele tijd buiten in de zon. In de herfst vecht ze met de afgevallen bladeren van de bomen in de tuin. In de winter ligt ze de hele tijd binnen op de bank. In de lente speelt ze buiten met de nieuwe bloemetjes.


Ze is nu ongeveer al meer dan 5 jaar bij ons dus we zijn haar echt wel thuis gewend. Ze is een echt fotomodel ook ahah!


Dit is mijn huisdier! Dit artikel was een beetje kort maar de volgende keer ga ik denk ik filmen. Her volgende artikel over mijn huisdier zal binnen 2/3 weken zijn. Wat hebben jullie voor huisdieren? Laat zeker een reactie achter! Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten