Pages - Menu

zondag 17 november 2013

Shoplog / nederland.

Maandag 11 november gingen mijn ouders naar Nederland en natuurlijk gaf ik ze een lijstje mee met wat ze allemaal moesten meebrengen. Gelukkig heb ik alles gekregen wat op dat lijstje stond en dat wil ik jullie graag nu laten zien. Ik weet niet van alles de prijzen of waar het vandaan komt maarja.. Veel ( lees ) plezier!







Als eerste wou ik zo'n setje met allemaal lege flesjes en potjes van de HEMA. Steeds keek ik er hier in de stad naar maar steeds kocht ik het niet.. Maar nu ben ik er zeer blij mee dat ik het eindelijk heb. Dit setje kost geloof ik rond de 2/3 euro.




Ook heb ik een gel tint lipgloss van essence gekregen in de kleur 01 hot red. Hier komt misschien nog een review van online op mijn blog maar dat ga ik nog allemaal even bekijken!


 Dit is een nagellakje van essence in de kleur 104 sweet as candy. De review van dit product kom ook zo snel mogelijk online! Dit lakje kostte 1,64 euro volgens mij.



Dit brachten ze ook voor mij mee. Dit is een oogschaduw van nivea met 2 tinten groen. Ik had nog nooit een oogschaduw van nivea gezien dus hier ben ik wel benieuwd naar! Deze kostte 1,99 euro.



Ook deze 2 nagellakjes heb ik gekregen! In de kleur orange en peach. Ik ben zeer benieuwd naar de dekking. Hier zal ik misschien ook een review over maken.




Dit vind ik ook zo grappig haha! Ik hou van koken en natuurlijk hadden ze een pak wegwerpspuitzakken mee. Ik heb een echte spuitzak die je kan hergebruiken maar dit is ook erg handig. Ik ben er over aan het nadenken om een artikel te maken over spuitzakken en hoe je het gebruikt enzov.



Deze foundation hebben jullie al gezien! Dit is een foundation van Etos en hier heb ik al over geschreven. Dit artikel kan je hier lezen.



Dit zijn zwarte stiften voor op een whiteboard te schrijven. Deze had ik nodig voor een diy!



Dit is een fotokader van HEMA met de afmetingen 20x30. Deze had ik ook nodig voor een diy.



Simpele handcrème had ik nodig en heb ik ook nu.

Dit zijn de dingen die ik heb gekregen. Wat vind jij ervan? Het zijn allemaal zeer simpele dingen. Ik ben er zeer blij mee want nu kan ik wat gaan reviewen en me bezighouden met diy's. Laat zeker een reactie achter! Bye!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten