Pages - Menu

maandag 18 november 2013

Review / Essence 104 sweet as candy.

Zoals jullie misschien al door hebben ben ik dol op nagellak en vandaag heb ik weer een review voor jullie. Namelijk van een lakje van essence. Ik zag het lakje bij Vera Camilla en wou het gelijk zelf hebben en reviewen voor jullie. Ben je benieuwd? Lees dan zeker verder!





Bij mijn vorige review van een essence nagellakje vertelde ik mijn mening over het flesje. Simpel maar leuk! Deze keer wil ik graag zeggen hoe ontzettend fijn ik het kwastje wel niet vind. Ik vind persoonlijk het kwastje veel fijner dan een kwastje van een HEMA nagellak.



Het nagellakje dat ik vandaag wil reviewen is 104 sweet as candy van essence. Ik had al gelezen dat deze nagellak niet dekte maar wel absoluut een fijne nagellak is voor french manicure.


Op mijn nagels zitten 2 laagjes en zoals je ziet dekt het niet maar ik vind hem prachtig voor een french manicure. Ik denk dat ik binnenkort nog eens een artikel ga maken over fench manicure. Ik zie nog wel!


Als je denkt dat deze nagellak gaat dekken zou ik hem zeker niet kopen! Maar zoals ik al 2 keer heb gezegd is hij geweldig voor fench manicure. Hij kost maar 1,69 euro dus ik dacht waarom niet? Ook vind ik hem heel neutraal voor naar school te gaan. Ik ga niet graag met rode nagellak naar school geef mij maar zo'n heel neutraal nagellakje. Deze is daar perfect voor! Ik zelf ben heel enthousiast over deze nagellak. Laat zeker een reactie achter met wat jij er van vind. Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten