Pages - Menu

zondag 17 november 2013

My week in pictures #3!

Zoals beloofd heb ik voor jullie een my week in pictures artikel boordevol met foto's. Ik heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk foto's te nemen en dat is aardig gelukt! Ik kan niet wachten om te vertellen wat ik allemaal heb gedaan deze week. Lees zeker verder!





Gratis mini body lotion gaan halen bij yves rocher! Ik vind body lotions van yves rocher zo fijn dus met deze mini ben ik heel erg blij! 

Laatst kwam er een artikel online met het recept van een klassieke vanille milkshake. Ik drink het zo vaak omdat ik er helemaal dol op ben! 

Plannen! Ik kan niet zonder plannen. Of naja.. het is eerder een to do list. Hier ga ik misschien nog een artikel over maken! Hoe ik het allemaal aanpak enzo.
 

Zelf vanille ijs maken! Het recept gaat nog online komen in de loop van volgende week! Houd mijn blog in de gaten! 

Tadaa! Het resultaat!

Ook komt er een shoplog online volgende week en dit is een klein voorproefje!


Tomatensoep op woensdagmiddag! Nu het weer winter wordt en het weer kouder is geniet ik echt van warme soep! 

Onze kat denkt nog altijd dat het zomer is..


Cola, producten, laptop en schoolwerk. Tijdens het leren schrijf ik soms reviews, dus dan neem ik alle spullen er even bij waar ik over schrijf. Cola mag dan ook zeker niet ontbreken!


Dit at ik vroeger zo vaak! Lotus speculoosjes met boter, jum jum. Ik maakte het deze week en wauw, echt lekker! Misschien is dit een goed ideetje voor een artikel 'snelle snacks?'


Een snickers papiertje, zo lekker!


Cupcakes gemaakt! Ik maak zovaak cupcakes, dat het echt mijn specialiteit is geworden.


Kaarsjes branden, gezellig! 


Pacman spelen op de ipad! ;)


Ovenschotel! 

Apart ovenschoteltje voor mij! 

In de oven, ahah! 

Wauw, ik word helemaal verliefd op die korst hihi.

Goddelijk!

Dit was mijn my week in pictures nummer 3! Het gaat zo snel allemaal! Ik kijk al uit naar het 4de deel! Laat zeker een reactie achter met wat jij hebt gedaan deze week! Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten