Pages - Menu

maandag 4 november 2013

Cupcakes ♥.

Cupcakes.. *zucht*. Ik ben dol op cupcakes! In dit artikel ga ik jullie er wat meer over vertellen. Ik heb een tijdje nagedacht of ik dit artikel zou maken maar ik dacht : 'gewoon doen!'. Iedereen zal wel al een cupcake gegeten hebben, dat weet ik gewoon zeker.






Op de foto hierboven staat een cupcake uit een winkeltje hier een straat verder. Sinds een tijdje is dat winkeltje geopend en ik ben er al vaste klant! Ik ben dol op hun cupcakes. Dit was de eerste cupcake die ik van hun at. Die was zo lekker!


Weer zo'n cupcake uit dat kleine winkeltje. Geef toe, ze zien er toch altijd zo mooi uit?! Hoe doen ze dat toch vraag ik me altijd af.


Natuurlijk maak ik ook zeker zelf cupcakes maar ik moet nog wat oefenen. Ik ben een beetje aan het spelen met het recept van een goede topping maar ik ben er nog altijd niet uit. Heb jij een goed recept? Vergeet dat zeker niet te mailen ahah.


Dit zijn een aantal gezond cupcakes van mijn zus. Dit is een speciaal recept waar ik binnenkort misschien wat ga over schrijven. Ik zie nog wel!




Ik bak mijn cupcakes altijd met deze bakmix uit de AH. Deze is heel erg handig. Ten eerste is het goedkoop. Ten tweede kan je er 20 uitkrijgen! Ik krijg er soms meer cupcakes uit. Ze smaken ook heel erg lekker dus ik ben zeker tevreden met deze bakmix.

Dit is mijn artikel over cupcakes. Eigenlijk zie ik dit als een inleiding.. ik ben nog iets van plan met het thema cupcakes. Maar daar horen jullie misschien later wel over! Laat zeker een reactie achter! Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten