Pages - Menu

vrijdag 1 november 2013

Shoplog [31/10/2013] : Sint-Niklaas

Hey! Donderdag 31 oktober ben ik gaan winkelen in Sint-Niklaas. Het was echt heel erg leuk! Ik heb een aantal winkels bezocht en in een paar winkels heb ik wat gekocht. Het is niet veel.. maar toch leuk om te laten zien! Veel plezier met lezen!



Als eerste zijn we naar de H&M geweest. Daar heb ik een paar schoenen gekocht. Ze lijken een beetje op Dr. Martens. Ik was al heel lang op zoek naar dit soort schoenen en eindelijk heb ik ze!
Ik heb geen duidelijke foto van de schoenen.. maar op de foto hierboven zie je ze een beetje. De schoenen waren ongeveer 35 euro volgens mij.





Ook heb ik in de H&M een lippenbalsem gekocht in de smaak raspberry sugar. Deze kostte rond de 2 euro.



Na de H&M zijn we naar de HEMA geweest. Ik had nog een cadeau bon van de HEMA en die heb ik nu helemaal opgebruikt. Ik had die cadeau bon al een tijdje en nu was het wel eens tijd dat die op moest. Als eerste zag ik een hele mooi sjaal daar! De sjaal die ik nu draag ben ik een beetje beu dus was ik opzoek naar een andere. Bij HEMA vond ik een mooie donkerrode sjaal voor maar 6 euro.


Ook heb ik daar tape en een gewone cursusblok gekocht. Die had ik dringend nodig. De prijs van de tape weet ik niet meer.. maar de cursusblok kostte 1 euro.



Dan heb ik ook nog bij HEMA een shampoo en 2 douchegels gekocht. Ik ben zeer benieuwd naar deze producten. De douchegels kostten 1 euro per stuk volgens mij en de shampoo 2 euro.
















Bij Yves Rocher heb ik ook een aantal dingen gekocht. Als eerste 3 douchegels. 1 in de geur rozen, heel lekker! 1 in de geur van meiklokjes en 1 in de geur van rijst uit Laos. De douchegels met rozen en die met meiklokjes kostten 2,45 euro en die met rijst kostte 1.45 euro.








Ook heb ik daar een lippenbalsem gekocht. Ik had al de smaken druif en framboos en nu heb ik er een smaak bij. De lippbalsem was 1,25 euro.



Dit was mijn shoplog! Ik ben zeer tevreden over mijn aankopen. Wat vind jij ervan? Laat zeker een reactie achter! Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten