Pages - Menu

maandag 11 november 2013

My week in pictures #2!

Hey! Vandaag de tweede my week in pictures! Het zijn terug wat weinig foto's omdat ik het nog wat moet gewoon worden dat ik van alles foto's moet nemen haha! Maar ik begin het te leren! De volgende keer beloof ik jullie een my week in pictures met zeer veel foto's. Maar nu is het de my week in pictures van deze week! Lees zeker verder!





Ik ben helemaal verliefd op de film Troy! Wauw, dit soort films zie ik eigenlijk heel erg graag ahah.
 

Uh.. de kwaliteit van deze foto is helemaal niets maarja. De my week in pictures foto's neem ik trouwens met mijn gsm. Op deze foto zie je dat een filmpje dat net bewerkt is aan het opslaan is.


Leren leren leren.. deze week had ik ook zoveel schoolwerk!


Sint-Niklaas <3. Ik vind waasland in Sint-Niklaas zo leuk om te gaan winkelen! Helaas regende het wel.

  AHH! Eerste keer naar de Hollister! Dit is het zakje ahah! Wat ik heb gekocht zie je later nog in een shoplog!

Nagels lakken voor een review en terwijl filmpjes kijken op youtube. Gezellig toch?


Mijn kat is echt dol op hesp. Als er iets over is dan snijden we het altijd in kleine stukjes en zij eet het dan met veel plezier op!



Filmpje is opgeslaan!

Wat doen we dan? Uploaden naar youtube!

Dit was mijn tweede my week in pictures! Volgende week komt er een artikel met meet foto's. Dat beloof ik jullie. Laat zeker een reactie achter! Bye!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten