Pages - Menu

donderdag 14 november 2013

RECEPT/ Vanille milkshake!

Iedereen heeft wel eens zin een vanille milkshake! Ik hou van milkshakes! Maar toch drink ik het liefst de klassieke vanille milkshake. Vandaag ga ik jullie laten zien hoe je dat precies maakt. Het is zeer simpel en je hebt maar 2 of hoogstens 3 ingrediënten nodig! Ben je benieuwd? Lees dan zeker verder!




Wat heb je nodig? 

- Vanille ijs
- Melk, het maakt niet uit of het volle of magere is. Ik vind het wel het lekkerste met volle maar dat is natuurlijk een persoonlijke smaak.
- Eventueel een zakje vanille suiker

Wat moet je doen?

Als eerst doe je een bolletje ijs in de beker. Dit mag een flinke schep zijn!

 



Nu vul je de beker met melk. Ik kijk altijd naar het woordje MAX op de beker.  Maar je kan ook kijken naar het ijs. Iets onder het ijs is eigenlijk wel voldoende.




Dan zet je het op het machine. Wij hebben een speciale machine voor milkshakes. Als je dit ook hebt gebruik dan zeker en vast de machine, die is zo handig! Maar je kan het ook doen met een handmixer of blender.



Klaar! Ik heb hier trouwens op mijn nagels een nagellak van essence! 109 Off to Miami! Ik ben er helemaal dol op! :)


Ik ben echt helemaal verslaafd aan deze klassieke vanille milkshake! De smaak is gewoon super. Als je een recept wilt van een milkshake maar dan met een andere smaak, aarzel dan niet om een reactie achter te laten of een mailtje te sturen! Mijn mailadres vind je bij de pagina 'contact'. Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten