Pages - Menu

woensdag 6 november 2013

OOTD - Autumn.

Hey! Dit is mijn eerst OOTD, yay. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het moeilijk vond om de foto's te nemen haha. Ik moest steeds er op letten of ik op de juiste plek stond en natuurlijk of de camera me heeft scherpgesteld enzovoort! Maar uiteindelijk is het me toch gelukt.. ik weet dat ik er nog op moet oefenen.. maar laten we maar beginnen! Ben je benieuwd? Lees dan zeker verder!







Let niet op de datum.. en de vlekken op de muur. Ik had perongeluk stempel aangeklikt op mijn camera en dan gaat die er dus altijd de datum bij zetten. De muur.. ja.. de volgende keer ga ik er op letten ahah!



Ootd- Autumn. 

Wollen trui - H&M. 
Broek - C&A. 
Schoenen - Converse Allstars - Zalando. 




Van boven naar beneden.


Armbandje uit Frankrijk. 
Zelfgemaakt wollen armbandje. 
Zwart elastiekje.
Wollen armbandje van www.good2get.nl.

Dit was de eerste OOTD! Hopelijk vond je het leuk om te zien. Er zaten wat foutjes in.. maar oefenen oefenen oefenen! Laat zeker een reactie achter! Bye!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten