Pages - Menu

dinsdag 29 oktober 2013

What's in my bag? [november 2013].

Vandaag een keer een what's in my bag! Ik was er lang over aan het twijfelen.. want ik denk dat dit best een saai artikel is. Maar toch heb ik uiteindelijk besloten om het toch maar te doen. Ben je nieuwsgierig wat er in mijn tas zit? Lees dan zeker verder!






Dit is mijn tas! Hij lijkt veel grote op de foto dan dat die in het echt maar is ahah. Maar ik vind hem echt heel erg mooi. Hij is van bruin leer of nepleer, geen idee. De kleur is zo mooi! Hij heeft gouden details en ziet er een beetje old school uit. Ik heb hem een jaar of 2 geleden voor 10 euro bij pimkie gescoord. Echt een koopje! Maar wat zit er nu in?





 Nu pas zie ik dat de foto's zo mislukt zijn.. Maar ik ga het gewoon zo laten. Binnenkort komt er toch nog eens dit soort artikel! Maar als eerste mijn portemonnee. Het is een groen-blauwe portemonnee met gouden details. Ik heb hem ooit gekocht bij Veritas.



Dan nog een simpele bic balpen. Dit is iets basic voor in je tas. Ik vind het ook altijd handig om bij me te hebben. Meestal heb ik dan ook een notitieboekje mee maar dat past in dit tasje niet echt er in.


Dan nog een spiegeltje. In dit yves rocher oogschaduw doosje zit een heel erg handig spiegeltje! Normaal zit er ook altijd een usb in mijn tas maar die was ik vergeten te fotograferen..

Dit was mijn what's in my bag! Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk.. Laat zeker een reactie achter! Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten