Pages - Menu

dinsdag 29 oktober 2013

Snacks kopen op vakantie!

Ik vind het zo leuk om in het buitenland te gaan winkelen in een supermarkt! Dan al zeker in de snoep en koekjes afdeling! Je ziet veel dingen die ze thuis niet hebben. In de zomervakantie 2013 ben ik naar Frankrijk geweest. Gelukkig had ik foto's genomen van de dingen die ik had gekocht. Veel plezier met lezen!




Ik heb ook wel dingen gekocht die thuis wel te kopen zijn maar in het buitenland zijn ze dan weer véél goedkoper! Ik weet niet echt meer de prijs maar dat maakt niet uit. Al deze dingen zijn in gewone normale supermarkten gekocht.


Als eerste oreo's! Die waren echt veel goedkoper in Frankrijk dan in Belgie. Dit zijn oreo's met een dubbele laag van die witte crème. Superlekker waren deze koekjes! Hier hebben we nog een aantal pakken van gekocht en mee naar huis genomen.


Dan zie je in de rechterbovenhoek potjes pudding staan. Dit waren puddinkjes met de smaak van crème brûlée. Ik moet zeggen dat ik ze niet naar crème brûlée vond smaken en eigenlijk.. vond ik ze ook niet zo lekker! Dit was geen koopje! Dan zie je vanonder op de foto en pak prinsenkoeken. Deze zijn ook weer goedkoper in het buitenland.


Ik kan niet Frankrijk buitengaan zonder macarons! Ik hou van macarons! Alle smaken! In totaal hebben we met z'n allen 2 doosjes opgegeten en dat zijn 24 macarons. Wauw, ik had nog nooit zoiets lekker gegeten! Ik ben er helemaal dol op!

Ik denk dat jullie nu al door hebben dat ik gek ben op eten kopen in het buitenland! Wat kopen jullie meestal in het buitenland? Laat zeker een reactie achter! Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten