Pages - Menu

maandag 28 oktober 2013

H&M wishlist!

Vandaag ga ik laten zien wat ik graag nog zou kopen bij H&M. Ik moet eerlijk zijn, ik koop er niet zo vaak iets omdat er alleen een H&M is waar je 20 minuten met de auto moet naar toe rijden. Jammer, maar helaas. Maar soms zit ik wel eens op de website, in dit artikel laat ik zien wat ik nog graag zou hebben. Nieuwsgierig? Lees snel verder!






Als eerste deze schoenen. Wauw wauw wauw! Achter deze soort schoenen zoek ik al zo lang! Ze lijken een beetje op Dr. Martens. Maar deze vind ik eigenlijk nog mooier dan de echte. Deze schoenen kosten ook maar tenslotte 30 EURO?! Dit is een koopje!


Dit hoedje is zo schattig! Als je het juist combineert met andere kledingstukken, zal het echt leuk staan! Ik weet niet of ik het zelf zou durven dragen.. maar het ziet er toch zo leuk uit? Maar dit hoedje vind ik best prijzig. Mwah, niet héél duur maar 10 euro vind ik best veel voor zo'n hoedje.

Ik zoek al zo lang achter een setje simpele earcuffs en nu weet ik dat ze er bij H&M hebben! Geweldig! Dit setje earcuffs wil ik dolgraag! Dit setje kost op de site ongeveer 4 euro!



Een zeer simpel blouseje maar zo mooi! Deze kost op de site 25 euro.


Deze trui is zo mooi! Deze kost op de site 20 euro!

Weer zo'n soort trui! Deze kost ook 20 euro op de site.

Dit jurkje vind ik ook zo mooi! I love it! Die mooie rode kleur, wauw! Ook dit jurkje is een koopje! Hij kost maar 20 euro!

Wauw! Dit soort broeken of eerder leggings zijn zo handig voor in het weekend! Ze zitten heel erg comfortabel en zien er tenslotte ook leuk uit! De legging kost 13 euro.

& dit is een beetje alles van wat ik nog wil hebben bij H&M. Ik moet zeggen dat ik de kleding die ze nu hebben heel erg leuk vind! Wat vind jij ervan? Vond je dit artikel leuk om te zien/lezen? Laat zeker een reactie achter! Bye!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten