Pages - Menu

donderdag 12 december 2013

Wishlist/ elf.

Ik heb al eens besteld bij eyeslipsface.nl en was echt zeer tevreden over de verzending en de kwaliteit van de producten. Nog steeds gebruik ik de spullen met plezier. Binnenkort zou ik graag nog een keer willen bestellen dus maak ik vandaag voor jullie een wishlist!




Dit is een single oogschaduw van de studio lijn in de kleur Raspberry Truffle. Het is een bruin/rode kleur die ik zelf heel erg mooi vind voor de feestdagen en de herfst. Deze oogschaduw kost 4 euro.


Dit is een wenkbrauwsetje. Hier zitten 2 kleuren en een kwastje in voor je wenkbrauwen bij te werken. Ik las op teskuh.nl dat zij er alvast fan van is! Dit setje kost ook 4 euro.

Dit is een zeer mooie lipstick uit de studio lijn in de kleur Cool Coral. Ik zoek al lang deze kleur en de volgende keer ga ik deze echt bestellen! Deze lipstick kost 5 euro.

Dit is zo'n mooie blush! Dit is in de kleur Twinkle Pink. Het is een zeer mooie roze kleur. Zo'n kleurtje heb ik nog niet dus misschien komt deze ooit wel in mijn stash?


Dit is een stippling brush van de studio lijn. Dit is een zeer goedkope kwast want hij kost maar 4 euro. Ik ben zeer benieuwd naar de kwaliteit en of die fijn is!

Dit is een nagellak in de kleur Teal Blue. De kleur vind ik zo speciaal, wauw! Als deze goed dekt, zou die echt een favoriet van me zijn! Deze nagellak kost 2,50 euro. Echt goedkoop!

Dit is mijn wishlist van elf. Heb jij ooit al besteld op die webshop? Laat het me zeker weten via een reactie bij deze blogpost! Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten