Pages - Menu

zondag 24 november 2013

My week in pictures! #4 [food].

Vandaag weer een my week in pictures! De vierde alweer! Deze week is er niet heel erg veel gebeurt dus daarom niet spetterend veel foto's. Sorry! Maar toch ga ik dit artikel maken. Ik zit er over na te denken om om de 2 weken dit soort artikel te maken maar voorlopig hou ik het zoals het nu is.

In deze my week in pictures komen er alleen maar foto's van voeding. Vanaf volgende week is het weer de normale! :)






Bij panos zijn de muffins zo gigantisch! Laats at ik deze, heerlijk!


Dit was zo lang geleden! Gevulde paprika's, mijn favoriete gerecht. Het liefst eet ik de gele paprika, de rode vind ik echt niet lekker.
 

In de morgen geniet ik altijd van wat cornflakes yoghurt. Op de foto zit de yoghurt onder de cornflakes haha. Dit is snel klaargemaakt dus ideaal voor te maken voor school.


Appel peer crumble maken! Binnenkort verschijnt hier een recept van online! Hou mijn blog in de gaten!



Cupcake eten! Ik ben er dol op! Dit was een cupcake in de smaak framboos.


Nu lijkt het net of ik veel gebak eet.. maar het zijn allemaal ministukjes. Op de foto's lijken ze allemaal zo groot haha. Dit is een klein stukje javanais taart. Deze soort taart kende ik niet, maar ik moet zeggen dat dit echt zware kost is haha!


Mini stukje amandel kaastaart! Dit was speciaal maar lekker!


Terug die ovenschotel van vorige week. Iedereen bij mij thuis is er dol op. Als jullie hiervan een recept willen zien laat dan zeker iets weten!

Dit was het my week in pictures artikel van deze week. Misschien doe ik ooit nog wel eens zo'n foodeditie, wie weet! Laat zeker een reactie achter met wat jij hebt gedaan deze week & daag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten