Pages - Menu

vrijdag 22 november 2013

Diy / lippenbalsem.

Een diy deze keer! Ik was lang op zoek naar een leuke diy en nu heb ik een simpele gevonden. Nu ik ook een setje heb van de hema met 2 lege potjes ben ik meteen aan de slag gegaan. In dit artikel ga ik laten zien hoe je simpel een lippenbalsem maakt. Lees zeker verder!





Wat heb je nodig? 

  •  1 theelepel vaseline
  • wattenstaafje
  • kom
  • leeg potje
  • thee lepel of een plastic lepel, maakt niet uit!
  • oogschaduw naar keuze ( of een blush ). 

Wat moet je doen?


Doe 1 lepel vaseline in het kommetje. 





Neem nu je oogschaduw of blush en kras met de achterkant van je lepel het poeder los. Laat het poeder in je kommetje bij de vaseline vallen. Hoe meer oogschaduw, hoe donkerder de lippenbalsem. Nu roer je dit mengsel door met een wattenstaafje, dat gaat het makkelijkst ondervind ik. 


Nu doe je het mengsel in het potje & klaar!

Ik vind dit een zeer leuke en eenvoudige diy! Ik ga nog zeker experimenteren met kleuren! Misschien schrijf ik er ooit nog wel eens iets over, wie weet! Laat zeker een reactie achter bij de reacties. Als je het hebt gemaakt maakt dan zeker een foto en stuur die dan zeker  naar mijn mailadres delicioussx@hotmail.com ! Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten