Pages - Menu

zaterdag 7 december 2013

Sweater Weather tag ♥ .

Op heel véél blogs en youtubekanalen ben ik al de sweater weather tag tegengekomen. Omdat ik nog geen tags heb gedaan op deze blog leek het me wel leuk om het een keertje te doen. Dus bij deze. We hebben helaas vaarwel moeten zeggen tegen het goede weer. De koude regenmaanden staan voor de deur.





Favoriete kaarsgeur?
Eigenlijk moet ik iets toegeven. Ik hou helemaal niet van geurkaarsen! In de zomer niet, in de winter niet. Dus op deze vraag kan ik niet echt een antwoord geven.. 

Koffie, thee of warme chocolademelk?
Liefst thee. Ik hou van de rode vruchten thee van lipton. Die heb ik altijd in huis! Een soort die helemaal niet lekker vind is de cupcake thee van lipton, die vind ik echt vreselijk van smaak. 

Wat is de beste herfst herinnering die je hebt?
Ik weet nog goed dat we met de kleuterschool naar het bos gingen. Ahh, dat was altijd erg leuk! Allemaal bladeren verzamelen en op het einde daar een kroon van maken. In de lagere school gingen we ook eens naar het bos en dat was ook erg leuk. Hele leuke herinnering! 
Welke make up trend vind je leuker: Winged eyeliner of donkere lippen?
Oeh, deze is moeilijk. Bij de ene persoon vind ik winged eyeliner heel mooi en bij de andere donker lippen. Maar bij mezelf vind ik de winged eyeliner nog altijd het leukst staan. Met donkere lippen durf ik echt het huis niet uit. Geef mij maar een naturel kleurtje op mijn lippen. 

Wat was je voor Halloween?
Ik vier geen halloween eigenlijk. Toen ik kleuter was verkleedde ik me altijd in een spook! Later was ik altijd een heks. Maar ik heb nooit zeg maar aan deuren gaan aanbellen.   
 


Hoeden of sjaals?
Absoluut sjaals, geen twijfel mogelijk! Een hoed draag ik eigenlijk nooit.. Een muts draag ik ook al niet zo graag dus zeker een sjaal! 
Meest gedragen sweater?
Hmm.. ik denk één van Mickey Mousse. Geen idee waar die vandaan komt, die is nogal oud. Ook één van Hollister draag ik erg graag!

Favoriete herfst nagellak kleur?
Donker groen! Ik ben dol op de kleur groen en in de herfst vind ik donker groen zo mooi! Met bordeaux rood en donker leerbruin. 

  Skinny jeans of leggings?
Skinny jeans! Ik heb alleen maar skinny jeans in mijn kleerkast. Ja.. ik heb 1 legging maar die draag ik alleen in het weekend, lekker comfortabel. 
Laarzen of uggs?
Laarzen! Ik draag nu o zo'n mooie laarsjes! Ik ben er helemaal verliefd op!  Ik heb er ook al veel complimentjes op gekregen, zo leuk!

Dit was de Sweater Weather tag! Je mag hem gerust overnemen op jou blog maar vergeet dan zeker geen linkje te plaatsen in een reactie onder dit artikel. Bye!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten